Continuem engreixant la maquinària
Segona actuació de la temporada.En aquesta ocasió a Sant Cugat del Vallès.El bon ritme dels assajos ens permetria intentar amb garanties les construccions de set pisos a aquestes alçades de temporada. De fet, a la ciutat vallesana ja les haguéssim pogut intentar en cas d’acceptar les mans que van oferir les altres dues colles participants a la Diada de Rams, els Gausacs de Sant Cugat i els Moixiganguers d’Igualada. Però el nostre cap de colla, Jordi Prat, ho va rebutjar al considerar que un castell s’ha de fer “amb mans pròpies”.
Postposades les construccions de set pisos, vam alçar tres castells que tenim d’allò més dominats. A la primera ronda, vam descarregar el quatre de sis. A la segona, el tres de sis per sota. I a tercera, el tres de sis. No hi va haver cap problema en cap moment. Solvència màxima en una diada d’un marcat to conservador. Un pilar de quatre d’entrada i un altre de comiat van completar l’actuació a la ciutat del Vallès Occidental.
Pel què fa a les altres colles participants a la Diada de Rams, els Gausacs de Sant Cugat van descarregar el cinc de set, el quatre de vuit i el set de set. Els amfitrions havien començat amb dos pilars de quatre i van cloure amb dos pilars de cinc. I els Moixiganguers d’Igualada van dur a plaça la torre, el quatre i el cinc de set. Els pilars del anoiencs van ser el pilar de quatre d’entrada i el de cinc de sortida.
El proper repte és d’allò més il·lusionant. El proper 30 d’abril, anirem a Martorell per actuar amb Castellers d’Esparreguera i Castellers de Vilafranca. Potser aquell dia es podran veure els primers castells de set de l’any.